Wahai Kaum Adam...

Assalamualaikum dan hye!

Dari Encik Google :)

Hari ni tak tau kenapa tetiba je nak letak post pasal ni? Ada udang di sebalik batu? Takde lahh... HEHE ;)

Sebenarnya post ni nak memberitahu kepada kaum-kaum adam yg hensem-hensem di luar sana bila melafazkan ayat-ayat tersebut :

" Aku terima nikahnya si dia binti si ayah dia dengan mas kahwinnya RM... "

Bunyi macam senang, rite? Sebenarnya di sebalik ayat-ayat itulah terkandung sebuah makna yang sangat besar tanpa kita ketahuinya :)

So, bagi kaum adam yang nak kahwin tuu, pilihla wanita yang sebaik-baiknya. Tutup aurat, menjaga tingkah laku, bersopan, dan banyak lagi... Benda-benda macam ni penting, supaya, takda lah rasa terbeban sangat si abang suami menanggung dosa si isteri, kann?

Kay nak blah chow dulu, salam. BOIII 

No comments:

Post a Comment