Mata Bengkak

Assalamualaikum you alls (dengan gaya mak datin) :p

Background blog aku tukar. Credits to Kak Una :) Kak Una lah punya freebies background tuu. Sangat chomel. Apasal aku tukar ekk? Saja. Tak nak lah kosong je kan, tapi colour dia cantik, sejuk mata memandang :) Yelah, tengok lah siapa punya tuan director skin ni - Akak Nur Qistina . Blog dia pun chantik. Errk, kenapa la bahasa aku sangat gedik hari ini? Okay endahkan.

Wei mata aku bengkak wei! Waduhh, hilang keayuan aku selama ni :p Ceh main-main je. Kesian aku, kan? Tapi salah aku jugak, dok tenyeh mata tu sampai bengkak jadinya >.< Tapi takda lah bengkak sampai tak boleh nampak sangat, sedang-sedang je. Agaknya, tak nampak sangat lah kot mata aku yang membengkak tu kalau aku ikut mama pegi shopping hari ni. Ecehh~

Okaylah, nak ikut mama pegi farmasi, lol. Bye assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment