Wuhuuu! Homework siket, boleh online

Assalamualaikum. Heyy nak tau aku kat rumah ni melompat-lompat keriangan homework sikit. Actually bukan lah sikit, tapi aku buat masa aku stayback kat sekolah. Malam masa kat rumah study for PBS. Petang aku buat apa tau? Mula-mula aku mandi solat makan semua pastu aku tolong mak aku dekat dapur. Pukul  7 wajib tercongok kat depan tee-vee sebab nak tengok cerita kesukaan aku dengan kakak aku - Seindah Sakura lewlzz. Actually cerita tu based on satu novel ni, apatah nama novel tu dia ada tunjuk masa cerita tu dah habis. Tengoklah cerita tu sebab ada Fahrin Ahmad muahaha ok gedik.

Followers aku meningkat bhai! Thanks kepada siapa yang follow. Anda tergolong dalam orang-orang yang baik hati.

Aku ada suka satu bab dalam Science ni, apatah nama dia. Dia ada Sources of Energy dengan Forms of Energy. Ada biomass, geothermal lah semua benda ada. Aku dah belajar dah benda tu masa darjah 5 tuu yang senang tu. Alhamdulillah. Hope boleh jawab soalan tu masa PBS nanti. Amin.

Weh aku nak off ok bye assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment