Sekolah Masa Depan...

Dengar tak berita kat radio ke tv ke yg pasal tahun depan murid-murid dibenarkan membawa handphone/gadget ke sekolah? Aku dgr berita tu dalam radio masa nak gi sekolah. Oh dengar je berita ni, jerit-jerit aku. Nasib ayh aku tak marah kat sebelah, ganggu konsentrasi dia bwk keta :p


Handphone? Tablet? Ipad?


Sejujurnya aku ckp aku takda benda-benda canggih macam tu. Kenapa? Ask my parents. Nak tu, nak la. Tapi nak buat macam mana kan? Bila seorang ayah buat keputusan, takda siapa boleh ubah. Mak aku setuju je apa yg ayah aku cakap. So redha jelah.. Tapi aku takdalah sengsara hidup terseksa takda handphone ni. Sebab aku bukannya ada BF nak texting selalu. :p

Berkaitan dengan tajuk, aku jumpa satu gambar ni. Lawak, tapi betul jugak. Macam satu sindiran.

Jumpa di Facebook. Haha :p

Mak aku kata nanti habisla satu kelas asyik dok menghadap phone je. Bertali-tali la dalam kelas tu penuh dengan charger. Aduh

Renung-renungkan dan selamat beramal

No comments:

Post a Comment