Eid Mubarak 2012

Alhamdulillah selamat jugak aku ngan family aku sampai rumah di KL semalam setelah 5 hari berhari raya di utagha. Terlampau excited nak cerita pasal Aidilfitri tahun ni sampai lupa nak bagi salam. Assalamualaikum =)

Aku update entry ni pun sebab gambar semuaaaa dah siap di-upload masuk dalam computer. Senang la keja.
Angpa semua dok tengok gambaq-gambaq ni semua jangan dok kata pa-pa aih.

This is me. Nak mengutuk? Mengutuk la, jawab la depan Allah nanti. 

 Kucing-kucing aku pun nak beraya jugak 

This is the hidangan :) 

Kuih semua beli except for the tart nenas 

Le happy family. Abang si cameraman so dia takda dalam gambar ni :p

Ini la Pakcik Alim & Cik Azie! :D 

From left - Kakak Nina, aku, Cik Azie, Pakcik Alim, Haikal.

Aku tengah memicit seekor kitten. Eh takdalah, aku kan pencinta haiwan, so of course I will not do that kind of things towards these innocent creature. Awh so cute =')

Ok tu saja. Sebenarnya malas nak tarnsfer gambar. Bayangkan lah gambar tu semua 250 the fish?! Sangat malas ya. Anyway, tunggu entry aku lepas ni. Surprising + excited lagi-lagi orang yg menulis ni =) 

2 comments: