Gambar "Colour Splash"



Assalamualaikum,

Harini aku excited nak buat freebies ni. Yelah, nak buat dia senang je. Tau tak "colour splash" tu apa? Alaa, yang gambar hitam putih tu pastu salah satu objek dia berwarna. Err, faham tak? Kalau tak faham, tengok ajelah freebies ni ;



Apple (s).

Roses.

Haa, sekarang ni faham tak apa kejadahnya "colour splash" tu? Gambar ni korang boleh la buat header dengan ayat yang cintan-cintan siket. Especially yang roses tuu. Font yang dicadangkan ialah font yang bersambung-sambung, tapi tetap senang nak dibaca. Sebagai contoh, mistral

Pehh ayat aku macam nak buat karangan fakta. 

Semalam aku tengok "Gerimis Mengundang". Kakak aku dowload from youtube. Ada Kamal Adli!!!! Okay gedik. Part yang lawak tu yang awek indonesia dia tu cuba cakap melayu. Tergelak aku. Pastu ayah aku pangil tengok Astro First, pilih apa yang nak tengok. Gerimis Mengundang dah tengok, Nongkrong pun dah. Last-last aku pilih Hoore-Hoore tu. Best~

Okay berbalik kepada freebies aku, kalau korang nak pakai komen dulu and credits to me okay? Bye.

No comments:

Post a Comment