Memang Ramai Yang 'Like' ataupun Auto Like ??


Assalamualaikum,

Tadi aku blog walking, pastu aku terjumpa satu blog ni. Pinky lembut gitu. Post dia simple, ringkas. Bukan nak memperlekehkan kebolehan orang, tapi facebook like sampai 900 ribu ?! maakkk aii. mana taknya orang terkejut kan? aku tengok yg facebook like kat bawah dia pun dah terjojol biji mata aku ni. tinggal nak jatuh je. Okay pastu aku fikir, dia ni memang famous, popular sebagai seorang blogger ataupun menggunakan 'auto-like' ?? tau tak autolike tu apa? aku pun tak tau sebenarnya. tapi kawan aku cakap auto-like ni untuk orang yang macam terlalu desperate untuk mendapatkan like. tapi hakikatnya, mungkin beberapa orang sahaja yang like. tapi, apa salahnya, kalau memang dia popular, disukai ramai, kan?

No comments:

Post a Comment