Setiap Hari Ahad ;

Assalamualaikum,

Setiap hari ahad, aku baru nak basuh kasut sekolah *kepada pelajar yg berjawatan pengawas, SHATAP. aku tahu kasut korang hitam semulajadi.
Setiap hari ahad, aku baru nak basuh tudung, baju sekolah.
Setiap hari ahad, aku baru nak buat homework.
Setiap hari ahad, aku baru nak study kalau esok tu ada pbs.
Setiap hari ahad, kebiasaan telinga aku mendengar bebelan bermanfaat mak aku tu.
Setiap hari ahad, aku akan tidur balik lepas Subuh sebab malam sblm tidur 1-2 pagi menghadap laptop.
Setiap hari ahad, baru nak kemas bilik *ini tipu
Setiap hari ahad, baru nak mop bilik *ini lagi tipu

Btw, aku dah dpt jadual kelas baru.
Btww, esok abg aku mula masuk kolej.
Btwww, aku mintak ayh aku hanphone screen besar dan panjang. *ini mengarut.
Btwwww, aku nak off. Bye.

No comments:

Post a Comment