Cerita biasa + Ramadhan

Assalamualaikum

Baru balik dari shopping raya. Guess dekat mana? Oh well, Wangsa Walk Mall je wahahaha (WWM pun ok jugak okay). Aku dapat beli baju kurung yang sangat gojes itu tapi aku rasa ramai dah yang beli sebab satu WWM dok tayang baju tu je. Cantik pattern dia. Mak aku kata, mesti dah ramai beli baju ni tapi takpa, aku memang dah berkenan dengan baju tu since the first time aku masuk WWM masa ada jualan baju-baju raya ni. Siap ada set lagi, kalau ada para ibu yang ada anak kecil, satu size kecil (size budak-budak 2-5 y/o) satu lagi saiz untuk women. Cantik gitu. 

Well, dalam kebahagiaan ada kesedihan.
Aku ada berita sedih. Abang aku balik sehari before Aidilfitri. Tahun ni tahun first dia masuk kolej so.. ke-awkward-an masih dirasa oleh aku dan siblings aku yang lain bila abang aku takda masa berbuka and sahur. 

So, korang dah beli belum preparation untuk this coming Aidilfitri? Minggu depan dah minggu ketiga. Kalau masuk shopping mall, aku rasa susah nak bernafas. Okay takda la sampai macam tu :p 

Bye, assalamualaikum and selamat berbuka puasa! xx

No comments:

Post a Comment